Sokadik hét - Avagy visszatértünk

Kiszámoltam: 17-18. hét :D

Szóval először is elnézést a kis üzemszünetért, de nagy volt a rohanás, illetve problémás a képfeltöltés. A kimaradt időszakot igyekszünk pótolni.

Az elmúlt két hétben sok nagy kalandba vágtunk bele. Első lépésként rávettem magam, hogy lefőzzem a karácsonyra kapott "kezdő sörföző vagyok" szettem alapanyagait. Jelentem, eddig jól halad! Két napja már egész sör illata volt. Remélem, nem fog semmi történni, szerdán palackozás :D

 

Azonban megtetszett a dolog, (főleg, hogy 10 koronára kihozhatok egy sört, míg a boltban 25-től indul), így elkezdtem vadászni a következő főzés hozzávalóit. Mint például a sörösüvegek, de erről majd még később...

Azonban a május itt nem csak arról híres, hogy jön a tavasz. Május 17. a nagy norvég nemzeti ünnep, ilyenkor az emberek bunadba öltöznek, és felvonulnak a gyerekek, mindenhol norvég zászló leng, és mindenki mosolyog. Mondjuk ennek lehet az oka, hogy a kocsmák nyitva vannak, bár nem láttam sokaknál alkoholt. Nagyon jó a hangulat, és érdekes az egész.

Ezt pedig egy pünkösd hétvége követte, amire mindössze két dolgot terveztünk: kirándulunk és biciklizünk. Ezt sikerült maximálisan teljesíteni. Jelentem, ezt teljesítettük. Szombaton meglátogattuk a Botanikai kertet.

Majd vasárnap kimentünk Bygdøy-re, majd feltekertünk az egyik dombra pár sörösüvegért. Zita áldotta az ötletet, hogy főzzünk sört, mire felértünk, én meg örültem, hogy egyáltalán sikerült szerezni. Aztán hazaterkerni vele se volt kockázatmentes, de szerencsére jól le volt kötve. A hétfő se volt eseménytelen: elmentünk a Maridalvannet-hez sétálni. Eredeti tervek szerint meg is akartuk kerülni, mint kiderült, jórészt közút az útvonal, így azt csak biciklivel lehet. Sebaj, leközelebb azzal megyünk!

 

És még egy dolgot hagytam le. Jelentem, elburjánzott:D
20180521_205525333.jpg

Szóval ennyit a hétről, két hét múlva újra jelentkezünk!

Maradunk továbbra is tisztelettel Osloban,
Zita&Seri

A bejegyzés trackback címe:

https://seri-menni-oslo.blog.hu/api/trackback/id/tr213967532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Seri Menni Oslo

Friss topikok

süti beállítások módosítása