5-6 hét, avagy a látogató(k)

Sziasztok,

Először is szolgálati közlemény:
Sajnálom, hogy 3 hete elmaradtam, igyekszem pótolni. Sajnos az elmúlt másfél hét eléggé rohanósra sikeredett, de próbálok visszatérni a rendszeres helyzetjelentéshez. Ehhez még annyival tudok hozzájárulni, hogy szerkesztőtársat hívtam magam mellé. Hátha neki több ideje lesz :)

Szóval ott folytatva, ahol abba maradt....

Az elmúlt két hét fenekes felfordulások tömkelege volt. Elején szerencsémre volt pár nyugodt napom. Ezek körülbelül azzal teltek, hogy előkészítettem a lakást a vendégek fogadására: próbáltam kitakarítani, tenni-venni rendezkedni, keresni látnivalókat és útvonalakat, ikeából tányérkészleteket hozni, de leginkább készülgettem a melóra. Már egész jól megy a korai lefekvés. Az elején lévő hajnali 2-3-as fekvések normalizálódni látszanak, és éjfél és egy között már általában alszom :D

Aztán beköszöntött a várva várt péntek, és megérkezett az első vendég anyum személyében. Szerencsére komoly gondok nem akadtak a repülővel, csak egy keveset késett, addig még dolgoztam egy kicsit. Aznap már sok hasznosat nem is csináltunk, hazasétáltunk a palota parkján át, és megvacsiztunk: Húsgolyó norvég módra, o yeah :) (van párolt brokkoli hozzá az ikeában, de a sót nem látta).

A hétvégén sokat kirándultunk a városba, már amennyire a hideg engedte. És még egy belefért egy Espresso House is. Első nap a belvárosi rész volt soron: megnéztük a kikötőt, a városházát, és egy kicsit közelebbről a palotát. Másnapra maradt az erőd és a operaház. Rengeteget mászkáltunk, és jól elfáradtunk minden nap.

Majd hétfőn anyumat a reggeli vonatra feltettem, és kezdhettem készülődni, hiszen Zita másnap érkezett. És nem érkezhet meg úgy, hogy egy kis torta ne várja, ha már a szülinapján elmaradt :D

Természetesen egyből lett is elég program neki, az elkövetkező napokban mentünk át Balázsékhoz vacsira, sőt egyik estére még egy biciklivásárlás is becsúszott. És a hétvégére az igazi nagy falat: A SVÉD BEVÁSÁRLÁS

Hát ez sok szempontból megérne egy külön fejezetet, de most csak egy bekezdést kap. Először is, egy egész napos program volt: reggel 8:20kor indulunk az autóért, és este 7-8 között értünk haza. Majd ezt követően még le kellett csomagolni a kajákat amiket vettünk. Hát nem volt egy könnyű menet. Másrészről 22 kilogram húst hoztunk. Ha kicsit matekozunk, és csak ezzel számolunk, az útiköltség ~450NOK, ellenben nyertünk ezen ~ 1500 koronát.. hát nem volt egy rossz kör. Most cserébe a fagyó színig tele, és lehet főzni rendes kajákat :D Vettünk nem vízszerű tejet, meg értelmes áron lévő tejfelt, sőt, még tusfürdőt és tisztító szereket is találtunk megfizethetően. Úgyhogy teljesen jó, és megéri, legközelebb is megyünk.

Jó, oké, az autós pakolós kép csalóka, mert 7en mentünk. Mondjuk Balázsék után mi használtuk el a legtöbb helyet...

No hát ennyit a két hétről, továbbra is maradok tisztelettel Osloban,
Seri

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.