4. hét - Készül a lakás

Kalandos hét volt, szinte minden nap csináltunk valamit, sőt. Hét elején kolbászt töltöttünk Balázzsal. Majd jött az igazi feketeleves: Bútorvadászat.

A múlt hetivel együtt sikerült szereznem 2 polcot(0), mikrót (30), kanapét (1500), mosógépet szerezni, mint jó üzlet, illetve egy komódot is, ami kevésbé jó vásár volt. Továbbá találtam egy akciós vasalót, amit asszem már a héten nem próbálok ki.

Sikeresen össze is szereltem őket a hét végén, szóval most így néz ki a lakás:

 

Emellett mint említettem, készült kolbász, majd hurka is. Előző nagyon finom is lett, a hurkának vasárnap készítette össze Balázs a második felvonását…. marhamáj nem hurkának való :)

És még egy érdekessége a hétnek: Hétfőtől nincs netem… most várom a modemet, aztán majdcsak lesz valami… de a posta itt se gyors. A banki papírokat városon belül expressz 6 nap alatt hozták ki. (Update: egy héttel később sincs róla hír). A héten végignéztem a gépen található összes filmet kínomban, kitakarítottam, és amivel csak lehet, eltöltöttem az időt.

A hét elején még nem is volt probléma, hisz a jégen hazatáncolni egy mikróval nem volt 10 perc. Szerdán pedig este 9ig a bútorokat rakodtuk Balázzsal. Külön élvezet volt tőlük a régi mosógépet lehozni a szűk lépcsőházban :D Előtte nap pedig az IKEA-t jártam meg, hogy legyen vasaló és ruhaszárító.

20180206_185557.jpg

Ebből adódóan a hétvége is a bútorok körül forgott. Kanapé és polc összeszerelés elég kaland tud lenni... de minden perce megérte. Végre élhetővé vállt a lakás :) Van, ahova le lehet ülni, lehet mosni, sőt, tudok menni vasalt ingben dolgozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://seri-menni-oslo.blog.hu/api/trackback/id/tr6513672122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hahópihehh 2018.02.25. 10:35:34

állati jól néz ki a lakás, tetszik az északi ízlésvilág. btw, ez a lakás is olyan csigalépcsős megoldással rendelkezik, mint Balázséké? hogy tudtátok megoldani a berendezések felcipelését?

Seri Menni Oslo

Friss topikok

süti beállítások módosítása