Második hét

Sziasztok!

Eltelt egy újabb hét, itt az újabb beszámoló 

20180129_180942.jpg

Először is kezdjük a legfontosabbal, hisz a hét jórészt e körül forgott: Beköltöztem az új lakásba. Nem mondom, hogy teljesen kész, de a konyha és a háló teljesen tiszta és élhető, a fürdőbe is csak pár apróság van, de használható. Kedd-szerdán sikeresen összeraktuk az ágyat Balázzsal, kipucoltam, amit ki kellett, és szerda este átcuccoltam.

20180124_182239_1.jpg

Elég furcsa, hogy egyedül vagyok egy szinte üres lakásban, de ezt is túl leget élni. Csütörtökön az új lakótársam is beköltözött: Pityu, a medvehagyma. Az esti vacsihoz hozzá is járult, ha már ott volt 

20180126_084722.jpg

A munka halad, próbálok minél jobban boldogulni benne. Remélem, minden jó lesz. Már kaptam rendes feladatot, először is a beugróm újraírását a tanultak szerint, másrészt egy-két kisebb hibajavítást a következő verzióhoz.

Megkaptam a norvég sim-et is… hát van, ami nem változik 

20180122_134224.jpg

Maradok továbbra is tisztelettel a repülő fedélzetéről :)

A bejegyzés trackback címe:

https://seri-menni-oslo.blog.hu/api/trackback/id/tr8613622130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seri Menni Oslo

Friss topikok

süti beállítások módosítása